Dé goedkoopste van Nederland!

Klachtenregeling

Bij Spandoekgigant.nl streven we naar 100% klanttevredenheid. Toch kan het helaas een keer gebeuren dat iets niet helemaal verloopt zoals je had verwacht. Dat vinden wij vervelend, en we doen er alles aan om het netjes voor je op te lossen. Heb je een klacht of ben je ergens niet tevreden over? Neem dan gerust contact met ons op. Je kunt ons bereiken via info@spandoekgigant.nl. Omschrijf je klacht zo duidelijk mogelijk en vermeld indien van toepassing je ordernummer. We reageren zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je bericht. Ons doel is om je klacht snel, eerlijk en zorgvuldig af te handelen. Kom je er met ons niet uit? Lukt het onverhoopt niet om samen tot een oplossing te komen? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie via Stichting WebwinkelKeur, waarbij wij zijn aangesloten. Je kunt het geschil aanmelden via: www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil De onafhankelijke bemiddeling van Stichting WebwinkelKeur biedt een laagdrempelige en betrouwbare manier om geschillen op te lossen zonder direct naar de rechter te stappen. We hopen natuurlijk dat het niet zover hoeft te komen en dat we er samen met jou uitkomen. Jouw tevredenheid is voor ons het allerbelangrijkst!